Dur sizin için boy küçültme ameliyatı olacam de..
Arkadaşım 180 bence senin normal
Ben öleyim ozaman. 180 bide yüksek ortapedik ayakkabı giyiyorum. 184 oluyorum
1,512,570 soru
24,670,978 cevap
367,260 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın