Bizde de eşim hep söyler ben hep Kaan derim arada eserse aşkım
adini söyleyince kiziyor sanki adi aşkım olmuş adamın bana da askim bitene der genelde adimi söylemez. öyle seviyor kendisi. ama ben çok takılmam açıkçası önemli olan üslup diyorum.
1,512,520 soru
24,670,290 cevap
367,215 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın