Bitter ve Antep fıstıklı damak
Sütlü çikolatayı yerken çok ağır geliyor midem bulanıyor
Vazgecilmezim bitteer veee alaman çikolatası hele o tüm tüm fındıklı olan varya yeşil pakette bayılıyorum sütlü ama o ağır gelmiyor
Vallahi hesinide
Hepsini de severım hangisi olsa yerim yeterki olsun
Hepsini seviom ulen
1,512,564 soru
24,670,885 cevap
367,251 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın