Sizce hangisi .maksat muhabbet
ŞEKERLİ
Şekerli ve koyu
Ben şekeri cayli içiyorum.
Çayın kendisini içmem :Ddd
İçersem de şekerli tabiki :d
Demli ve şekersiz
1,512,570 soru
24,670,957 cevap
367,259 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın