0 oy
773 göst.
Diğer kategorisinde (39,700 puan) tarafından
Sunucuyla bağlantı kesildi diyor. Açılmıyor. Sizde de aynı mi yoksa bende mi sorun 

24 Cevaplar

0 oy
(187,419 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Aaa baktim acilmiyo nolduki coktumu
(39,700 puan) tarafından
Kesin ben çöktürdüm   :D
-Reklam-
0 oy
(2,583 puan) tarafından
Acilmiyo googleda acilmiyo
(39,700 puan) tarafından
Evet bende öyle
0 oy
(3,138 puan) tarafından
Su an YouTube dan masterchef izliyorum bi sıkıntı yok
(39,700 puan) tarafından
Halla halla niye bende açılmıyor. Googleden de girdum orda da açılmadı
(3,138 puan) tarafından
Telefondan bağlanmıyor TV ye bağlanmisim ordan açılıyor
0 oy
tarafından
Ay bende de acılmıyo ya ınternet baglantısı yok dıyo
(39,700 puan) tarafından
Sorun bende değil diye sevinim mi yoksa you tuba giremiyorum diye uzulim mi  :D
tarafından
Acıldı ama gırebılırsın ben sımdi gırdım
0 oy
tarafından

Evet sanırım bir sorun var cano birde herkes artık bugün bunu sorar 

(39,700 puan) tarafından
Hemen duzelse bari sıkıldım simdiden
0 oy
(6,997 puan) tarafından
Acilmaz dünya geneli şuan böyle düzelir bir kaç saate
(39,700 puan) tarafından
Halla halla 1 kaç saat bana çok uzun ya
(6,997 puan) tarafından
Şuan calisiyor
0 oy
tarafından
Bende de olmuyor
(39,700 puan) tarafından
Sorun tek bende değilmiş demek
0 oy
tarafından
Bende de açılmıyor nedense
0 oy
(1,135 puan) tarafından
Bende de aynısını diyor açılmıyor 
0 oy
(12,272 puan) tarafından
Bende de olmuyor 
0 oy
(1,038 puan) tarafından
Açılmıyor canım bende de aynı sorun var 
0 oy
tarafından
Sıkıntı varmış canım çökmüş sanırım öyle haber yayınlandı ınstragram da
(39,700 puan) tarafından
Ay hemen duzelse bari
tarafından
Inşallah
0 oy
(12,191 puan) tarafından

Açılıyor canım

(39,700 puan) tarafından
Bende niye açılmıyor ya
0 oy
tarafından
Evet acilmiyo
0 oy
(6,043 puan) tarafından
Onlara ceza geldi kısıtlanmış olabilir 
(39,700 puan) tarafından
Ne cezası kiz
(6,043 puan) tarafından
Burda ofis mi açmaları gerekiyor du öyle birşey vardı alt yapı ile ilgili. Geçenler de 30 trilyon ceza ödediler
0 oy
(1,106 puan) tarafından
Bende de açılmıyor canım 
0 oy
tarafından
Bende de var sorun. Buraya soracaktim ama herkeste sanırım böyle 
0 oy
(7,041 puan) tarafından
Aaaa bendede açılmıyor yaa
0 oy
(154 puan) tarafından
Bendede oldu geçmisi temizledim duzeldi ne alakaysa
0 oy
(2,866 puan) tarafından
Evet açılmıyor sorun var diyor

İlgili sorular

+1 oy
6 cevap 329 göst.
29 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Emine S (39,700 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 322 göst.
11 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Nisan KC (4,100 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 938 göst.
7 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Bosverin (121 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 185 göst.
30 Ağustos 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ggggg (88 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,627 cevap

367,023 kullanıcı

...