0 oy
527 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (59 puan) tarafından
Eşim  pandemiden dolayi evden çalışıyor  biraz isim var dedi misafir odasina gitti bende annemlerle goruntulu konusuyordum biraz sonra direk banyoya gitti banyo oldu kendi kendine ve kiyafetlerini direk makineye atmis bende makineyi calistiracaktim beyaz varmi diye baktim esim kendi kendine ... yapmis gercekten cok üzüldüm 
notu ile kapatıldı: Konu başlığı konuyu özetleyecek şekilde olmalıdır

İlgili sorular

+2 oy
4 cevap 1,239 göst.
0 oy
12 cevap 1,376 göst.
0 oy
8 cevap 1,025 göst.
13 Nisan 2020 Diğer kategorisinde Mervebcrglu (1,249 puan) tarafından soruldu
+1 oy
10 cevap 1,116 göst.
19 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde Tugba1234567 (1,254 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,490 soru

24,669,928 cevap

367,199 kullanıcı

...