A 101 den bugün kek kalıbı aldım 2 defadır içi pismiyir yanıyor neden ya davul fırınim var malzeme heç oldu yaş benmi beceremedim anlamadım
Bu kalıbi bende beğenmedim. Ya.
Çok yüksek derecede pişirme
1,512,646 soru
24,671,738 cevap
367,292 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın