A 101 den bugün kek kalıbı aldım 2 defadır içi pismiyir yanıyor neden ya davul fırınim var malzeme heç oldu yaş benmi beceremedim anlamadım
Bu kalıbi bende beğenmedim. Ya.
Çok yüksek derecede pişirme
1,512,649 soru
24,671,805 cevap
367,294 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın