Valla bende eşim şehir dışında calıştığı için annemlerdeyim bende geçerim inşallah yakın zamanda evime
Ne güzel işte.
1,512,822 soru
24,674,355 cevap
367,446 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın