Kızlar bu cuma doktor randevum var inşallah bebiş cinsiyetini gösterir. Eşim bana hemen söyle diyor ben hamilelik süprizi yapamadım çünkü beraber öğrendik. Şimdi aklımda şu var doktor bana cinsiyeti ne derse ben ona tersini söylesem diyorum. Doğum günüde yaklaşıyor. O zaman gerçeği konfeti patlatarak öğrense nasıl olur cinsiyeti öğrensem bile hatıra olsun diye parti gibi yapalım dedi güzel olur mu
1,512,302 soru
24,667,458 cevap
367,068 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın