Kaynına ne oluomus kendi çocuğu olsn ona koysun çeyrekleri kendine kalsn niyeyse ismini koysan da çeyrek falan almaz 3 tane öyle geldi içinden zaten çeyrek takio die onun istediğini yapmazsın heralde
1,512,782 soru
24,673,829 cevap
367,421 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın