Benimki yok yanımda keşke olsaydı
Benim eşimde hiç sevmez telefonu elime alınca çok gıcık kapar normalde telefonla fazla oynayan birisi değilm ama yinede kızar
Maalesef benim ki mesaide cumartesi pazar keşke evde olsaydı
Çok mutluyum yupppii 2 gun guzelce uyucam kızim sabh erkenci gecede uyaniyo
esim sabh kalkip bakar saolsun
Esim cumartesi calisiyor malum marketler acik pazarda zaten normal haftalik izni bizde pek bisey degismedi
Benim eşim çalışacak malesef
Benimki evde lakin kızacaksın ama TEMIZLIK yapılacak.. O da hep uyuyacak .
1,512,679 soru
24,672,230 cevap
367,324 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın