Bu aksam kutlucaz bende mavi kurabiye yaptim ogluma ozel Nasill olmuss
Hemencecik bitane tattimm
Ellerine sağlık canım güzel gözüküyor tadı nasıl olmuştu
Çok guzel olmus ellerine sağlık
Aaa ne guzel olmus eline saglik
1,512,675 soru
24,672,188 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın