Benim 39+1de suyum gelmişti aniden öyle gittim hastaneye. Su bi yandan akıyor zaten çatı muayenelerinde ıslak olduğum için hiç canım acımadı. Araştırma hastanesine gitmiştim. Gece boyu gelen elledi giden elledi.
1,512,748 soru
24,673,328 cevap
367,394 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın