Gözlerim yoruldu kız ne o öyle
Yoo hiç değil :))
Duvarlarında parıldat canım çok sönük tavanlar falan o ne öyle sade dediğin şatafatlı her yer taş parlak olacak
Peyhhh cok sade bu ya az abarti lazim
Bune ya 1 gün bile burada kalamaam herhalde çok fazla ışıltılı başım döner kafam güzel olur sürekli
Çok sönük ya benim ruhum daralır burada kuzum
Almiyim canım sağol
Hic guzel deil
1,512,747 soru
24,673,231 cevap
367,383 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın