Merhaba kızlarr
Ellerine sağlık canım, tarif alırız :d
Ya fotoyu görünce verdiğim tepkiyi keşke görseydin gözüm yerinden fırladı ve bağırarak "ohaa çok güzel" dedim
Ay çok güzel olmuş benimde canım çektiren yediğine bak
Buda benim kurabiyem :))
Aferin sana hamarat kız çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık canım.
Ellerine sağlık canım
1,512,564 soru
24,670,877 cevap
367,251 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın