0 oy
772 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (95 puan) tarafından
Çok pişmanım, zaman geriye aksaydi da ben evlilik yolundan donseydim keşke keşke

9 Cevaplar

0 oy
(8,861 puan) tarafından
Hayirdir canımm 
-Reklam-
0 oy
(34,544 puan) tarafından

Rabbim yardımcın olsun 

0 oy
(20,948 puan) tarafından
Hayat keşkelerle dolu ama malesef zaman geri alınmıyor 
0 oy
(2,815 puan) tarafından
Rabbim yardımcın olsun
0 oy
(187,455 puan) tarafından
Noldu kiz hayirdir
0 oy
(2,336 puan) tarafından
Hayatta nefes aldığımız sürece hiç bir şey için geç değildir. Yetişkin insanlarız. Ne sıkıntın var bilmiyorum ama böyle dediğine göre mutlu değilsin. Güzelce konuşup ayrılma şansın varsa ayrıl. Zordaysan da yardım iste ailenden veya devletimizden. Kendini üzme 
0 oy
tarafından
Rabbim feraha çıkartsın seni inşallah canım 
0 oy
(367 puan) tarafından
Keşke hiç doğmasaymışım 
0 oy
tarafından
Keşke şeytanın lafıdır sen yinede şükret canım

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 457 göst.
+1 oy
10 cevap 533 göst.
+1 oy
16 cevap 1,478 göst.
4 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Cankiz16 (286 puan) tarafından soruldu
0 oy
38 cevap 1,657 göst.
27 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Onlygirl (1,229 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,187 cevap

367,322 kullanıcı

...