ilk kez balığa çıkmıştık galeride görünce sizinle paylaşmak istedim
Resim silindi
Balık deme ya. Ağzım sulanıyor
Ben varken sana ne oluyi
Ayyy ne kdr güzel bir anı . Ne güzel cekmissiniz Allah bozmasın böyle keyifli geçsin her gününüz . İnşallah hepimizinde
Rastgele bacım
Çok güzel ya bende çok isterdim ama deniz beni tutuyor
1,512,228 soru
24,666,599 cevap
367,016 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın