Ya ben baslasam mi bilemedimm. Mersinde yaşıyorum burası daha soğuk degil hafif serinledi sadece ama bahce isleri bitsin diye de beklersem havalar cok soguyacak sizce artik baslamali miyim? Sizin temizlik ne alemde anlatın bakem hatta temizlediginiz odaların resmi varsa atin gaza gelelim
Mersin'de yaşıyorum bitirdim bile
Bana kış temizliği yaz temizliği saçma geliyor ya
1,512,636 soru
24,671,599 cevap
367,284 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın