0 oy
1,013 göst.
Diğer kategorisinde (314 puan) tarafından

image

kızlar bnm olumun doguştan beri reflüsü bi arkadasım bunu cok övdü gercekten işe yarıyormu birde mamaya katılıyormuş herhangi bir mamaya karıştırılması gerekiyormuş öylemi yardımcı olurmusunuz

5 Cevaplar

0 oy
(22,058 puan) tarafından
Post uste ciksin
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ben normal bebelacgold kullanıyorum ondan çok memnunum benim kızımda çok kusardi diğer mamalarda Bebelac goldda kusmadi
0 oy
(5,751 puan) tarafından
Doktorun mama önermeden sen kullanma canim
0 oy
(457 puan) tarafından
Canım benim kızımda reflüy du normal mamayı içince kusuyor du doktorumuz bunu önerdi bunu kullandık kusması kesildi bide biz mamaya karıştırmiyor duk zaten bu mama 
0 oy
(1,794 puan) tarafından
Bende normal bebelac kullanıyorum. Benim bebeğimde çok kusardı bebelaz yan etki yapmadı da ben seviyorum bebelacığın ürünlerini 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 249 göst.
29 Ekim 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Anneadayi54 (969 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 152 göst.
1 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Zeynep5100 (984 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 1,593 göst.
3 Aralık 2019 Aile & Aşk kategorisinde nrdn91 (1,856 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 85 göst.
16 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Fatma2366 (4 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,371 soru

24,668,291 cevap

367,118 kullanıcı

...