Onuun alt acmasiydi.kardesi gelecek.o kullansın dedim kaldırdım şimdi asla asla vermiyor üstünde yatıyor . İyi ki Fırat'im a yenisini aldım şimdiden başladık bakalım.kiskanmaya
Yazık ama o da haklı napsın
Kardeşini kıskanmayan yoktur bütün ilgiyi ona vermeyin
1,512,159 soru
24,665,660 cevap
366,963 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın