De facto dan aldım kısa giyince iyice göbüş den kaldırıyor çok rhat ettim deneyince bunu aldım
En kötüsü benim canım post açmıştım belki gördünüz . Ben bayramlık aldım ama kargo lanet şey yanlış kargo getirdiler içinden turşu erik falan çıktı. Neyse kargoyu geri yolladım bu seferde benim paketimi kaybetmişler daha bulamadılar.. insallah bulurlarsa tunik aldım ben onu giycem çocuğu emziriyorum o yüzden elbise falan giyme şansım yok
1,512,811 soru
24,674,089 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın