Boş kalan zamanlarında yaptım nasıl olmuş kizlarr
Cok guzel olmus eline emeğine sağlık
Çok güzel olmuş o çiçekleri yapmayı bende öğrenmiştim kızımın yelegine yapmıştım çok tatlis duruyor güle güle kullanın insalalh
1,512,301 soru
24,667,413 cevap
367,065 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın