Eşim işte 11-de gelicek :/ Ee işlerimi bitirdim duşumu aldım yemeğimi yedim ve yetmez deyip pasta da yeyim dedim 1 günlük kaçamak yapıyorum sonra yine sağlıklı diett :))
Sizler napıyonuz canlarr
rresim koymayı unuttuum :D
Eşimi beklıoz kızımla yemek yemek için
Kpss çalışıyorum
1,512,267 soru
24,666,953 cevap
367,045 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın