Aşıdan geldik bebeğim uyudu bende kayffeee içiyorum
Bizde nefes almaya çıktık. Korona filan çok bunalttı insanları cidden.
Kacirdim kankisss
Geberiyorum napim
Sonunda uyuduk
1,512,150 soru
24,665,544 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın