Ben nöbete yine erken başladım 6.47 gibi, bekliyorum uyusun diye umutluyum yine uyuyacak inşAllah :D
Gunaydin cnm kalktim elim agriyodu yoksa uyurdum
Bir bardak daha cay icip hemen kalkiyorumkaynanamla gorumcem oglen gelcekler onlar gelmeden evi bitirmem lazim ufff
Günaydın canım bizimkide yedi de kalktı şimdi uyuttum büyük ugrasla
1,512,782 soru
24,673,779 cevap
367,418 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın