İyi geceler kızlar. Yakında yeni eve geçicez. Ev yüksek giriş. Site içinde ama sitenin kamerası felan yok. Pencerelerde korkulukta yok. Korkuluk yaptırmakta istemiyorum şu kilitler sizce yeterli olur mu? Yada başka alternatif var mıdır ?
1,512,340 soru
24,667,968 cevap
367,100 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın