0 oy
635 göst.
Diğer kategorisinde (980 puan) tarafından
59 günlük kızım var ve malum sürekli emzirme vs onunla ilgileniyorum bu durumdan çok memnunum. Fakat eşim onu ihmal ettiğimi söylüyor. Aslına bakarsanız biraz haklı birlikte olmak istiyor fakat ben suç işliyormuşum gibi hissettiğim için yapamıyorum. Ne yapmalıyım bilemiyorum. Bu yüzden benden soğursa diye de korkuyorum. Böyle hissedip bu durumu yaşayan var mı acaba
notu ile kapatıldı: Soru başlığı konuyu  özetleyecek şekilde olmalıdır

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 550 göst.
0 oy
3 cevap 524 göst.
23 Ekim 2020 Aile & Aşk kategorisinde dertlerderya (3,834 puan) tarafından soruldu
+5 oy
91 cevap 1,836 göst.
7 Haziran 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde eda akbal (160 puan) tarafından soruldu
0 oy
34 cevap 1,837 göst.
4 Aralık 2019 Diğer kategorisinde & 2 Bal Annesi & (1,312 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,357 soru

24,668,168 cevap

367,111 kullanıcı

...