0 oy
431 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Eşimle aram kötüydü bilen bilir ayrılma kararı almıştım eşimle, kaynana yaşlı dedelerine falan bakıyordu dede de koronavirüs pozitif çıkmış 30 gündür varmış çünkü ciğerlerine kadar inmiş artık, kaynanagilde evden doğuma bana gelmişlerdi 9 gün kaldılar pozitif olduklarını bugün öğrendiler ve valizlerini alıp benden bugün gittiler evlerine. Ben o kadar sakındım oğlumu öptü, bebeğimi yıkadı. Of of şimdi bize bulaştı mı diye aklımda deli sorular 

4 Cevaplar

0 oy
(3,749 puan) tarafından
Cnm takip et kendini ve bebeğini en ufak bir şey de doktora git cnm için rahat etsin istiyorsan ara, aile hekimini durumu söyle yönlendirsin 
-Reklam-
0 oy
(34,545 puan) tarafından

Dikkat et bol vitaminli seyler tüket Rabbim korusun 

0 oy
(555 puan) tarafından
14 gün izole ol cnm inşallah yoktur ama dikkat et kendine bebeğine düzenli beslen cnm
0 oy
tarafından
Zaten onların kapacagi belliydi . Ne cenaze bıraktılar ne sizin evi bıraktılar. Bizde görev için dogudayiz. Kayınvalidem bir kere bile gelmedi. Seninki zırt pırt sizde. İnşaallah kapmamissindir.

İlgili sorular

0 oy
20 cevap 824 göst.
27 Mayıs 2022 Aile & Aşk kategorisinde bebek2020 (796 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 1,179 göst.
18 Şubat 2020 Aile & Aşk kategorisinde gizemuras (179 puan) tarafından soruldu
+7 oy
41 cevap 2,408 göst.
4 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 298 göst.

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,617 cevap

367,022 kullanıcı

...