Az önce kaynanamin eltisi aradı yani yengem kaynanam ve görümcem bugün oraya köye gitmişler. Yarın Büşra ya gidicem haber vermiycem haber verirsem istemez demiş kapidan kavamazmisim. Esiminde haberi yok eminim çünkü yarin aksam is çıkışı çarşıya gelirsin eksikleri alalım bi yemek yer döneriz dedi şimdi bende inadına gitmiycem ortalığı karıştırıp kapidan büyük bir zevkle kovacam 3 ay bitmek üzere geçmiş olsuna baş sağlığı dilemeye gelecekmiş. Siz olsanız alttan alır mıydınız.
Kızımın cenazesine gelmedi annemle onun arasi 10 var yok
Üstüne nışan yapti saz calip oynadılar
Öyle birine kapiya koymayı gec selam vermem
Sende evde bulunma canım
Çık dışarı beklesin beklesin gitsin
1,512,562 soru
24,670,869 cevap
367,251 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın