Rahatsız oluyorsan ev sahibine söyle uyarsın
Ev sahibini git uyar çare olmazsa polise şikayet et bazıları da işte böyle bela oluyorlar maalesef aralarındaki garibanlara lafim yok da arsizlari tam bela.
Alo 155 en basiti
1,512,697 soru
24,672,508 cevap
367,340 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın