Kizlar ben covid 19 hastasiyla temasta bulundum bilmeyerek ve dunden beri hastayım bugun hastaneye gittim test yapıldı sonuc yarın cikicak 4 aylık bebegim var emiyo siz naptınız emzirdiniz mi bana aile doktorumuz emzirme dedi daha cok kücük
Bende geçirdim canım ilaç kullanıyorsan emzirme
İlaç kullanmıyorsan emzir hiçbi sakıncası yok
1,512,690 soru
24,672,344 cevap
367,335 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın