Bebeym.com.tr den mama siparis ettim 236 tlye ekstra da 10 tl kargo ödedim neymiş eve getiremeyiz gelin şubeden alin markete gitmemek için internetten aldim zaten şubeye geleceksem ne anlami kaldı internetten alışverişin napmaliyim simdi
1,512,706 soru
24,672,803 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın