Canım ben bu tarifi yapiyorum çok güzel oluyor tavsiye ederim sen az yapicaksan yarı yarıya yap bu tarifi ben buzluğa atıyorum die tam ölçülü yapıyorum
Margarinle yapma siviyagla.yap o daha yumusak yapiyo hamuru bi tık civik birak bide sekil verirken elini yaga batir tepsiye dizince firina verme hemen tepside bi 15 20 dk dursun tepsi mayasi verdir puf puf olacaktir gor bak
1,512,730 soru
24,673,024 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın