Yırtık dondan çıkar gibi saniyede bir alttan mini reklam çıkıyo oda yetmiyo üstten A101 reklamı videolu çıkıyo
Vah garibim vahhhh
hahahahaha
Admin düzeltecekti güya bıktık yahu. Reklam şeysini.
1,512,357 soru
24,668,168 cevap
367,111 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın