Yatakta dönüyorm :)
Bır mınnacık dolma bıber yedıgım dogrudur
Bebe uyumuyo ki bi keyif yapalım. Bi bk yiyemioz
Bir bardak çay içmişim galiba buraya baka baka hahahaha
Kahve eşliğinde börek yedim napiyim karnımdaki kuzum için hersey
1,512,497 soru
24,669,994 cevap
367,201 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın