Ay aklıma geldi tanıdıkları ne işletirdik bekarken iki kişiyi özelden konferans ile bağlıyorduk iki tarafda sen beni aradın diyor birbirine yok ben aramadım sen aradın diyolar çok komikti ya. Tabi bunu tanıdığımız insanlara yapıyorduk
1,512,658 soru
24,671,985 cevap
367,301 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın