Kizlar Oglumn dogm günü yarn kalktım dedim hazırlıklara başlim ,eşim aradi iş yerinden izin alamamış yarın içinpazar günü evde kalabilecek hevesim kursağımda kaldı sanki dokunsalar aglicam ben gününde kutlamak istemiştim ama oda dio 4 gün ertelenmesinden bişi olmaz offff off nasıl hevesiydim yarın icin moralim çok bozuldi
Caniniz sagolsun 4 gun sonra kutlayin
1,512,209 soru
24,666,294 cevap
366,996 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın