Zeytinli yap cok guzel oliyyy
Bekarken evde peynir yokken domatesin kabuğunu soyar halka halka dograyip ayni sekilde tost yapardim. Çokta güzel olurdu, bak canım istedi kız hamileyim bide kalkimde yapim akşam akşam hamur yicem senin sayende
1,512,774 soru
24,673,560 cevap
367,410 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın