13 aylık imiş popişini foşur foşur yıka
Prima kullanıyorum ben. Mavi izotonik sulu. Daha az zararlı. .. madem çıkartmıyor lekesini guzu islak pamuk var bebek pamuğu onla sil
Benim de sleepy ama hiç sarilik kalmıyor
1,512,191 soru
24,666,100 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın