2 yıl oturduk 5 aydır kendi evimdeyim çok şükür nasıl 2 yıl dayanmışım deyip kendimi tebrik ediyorum hep evliliğinin en güzel zamanları çöp oluyor hangi bir iğrencliğinden bahsedicen ki baştan sona berbet Allah olmayana da nasip etsin tez zamanda.
1,512,577 soru
24,671,029 cevap
367,262 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın