Zorda kalmadikca kimse evde o riski alamaz bence.
Ama ebe olsaydi bende evde dogururdum kesin ahahah
Arkadaşımin ablası evde doğurdu ama istem dışı kahveye gitmiştik belim agiriyor dedi uzandı suyu geldi biz ambulansı aradık ambulans gelene kadar doğurdu biz tecrübesiz olduğumuz için 112 dekiler ne dediyse onu yaptık.. gelenler göbek bağını kesip kontrol amaclı hastaneye götürdüler.. çok aksiyonlu bir olay denemeyin
Nur ela kızımın adı
1,512,577 soru
24,671,029 cevap
367,262 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın