Geçen sene Denizli'de 6 şiddetinde deprem oldu bizde çok iyi hissettik bende hamileyim o zaman bana sorsan ben bile yeni yeni atlattım ki hala en ufak bi seste avizelere bakıyorum çünkü beni sesi çok etkilemişti
1,512,475 soru
24,669,626 cevap
367,188 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın