3 tane eltim var elti değil anne oldular abla oldular bana üçünü de çok seviyorum
Şimdilik tekim hep tek olmayida tercih ederim iyisi bizi bulmaz çünkü
Daha eltim yok olunca severmıyım bilemem
Şükür şimdilik eltim yok ))
1,512,206 soru
24,666,284 cevap
366,994 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın