Sabah gördüm haberi ve o kadar tiksindim ki nasıl bir adalet nasıl serbest bırakılır anlamıyorum böyle ülkede böyle adalette batsın...
Lânet olsun bunlara sinirim bozuldu
Bizim devlettede is yok.serefsizleri.saliyorlar baska canlar yansın diye
Sucu az olani senelerce yatırıyorlar
Adeletsizligin bu kadari
Lanet olasi pislik varlik
1,512,675 soru
24,672,174 cevap
367,321 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın