0 oy
390 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
dün kanaması vardı daha cok yenidi test yaptı cift cizqi cıktı 15 qün sonra kontrole qidecekti randevular dolu olduqu için kanaması olunca acile wittik alttan bakmak istediler ablam yok dedi ultrason ile baktılar kese qörünmüyo dedi kanda qebelik cıktı ama saba yine kanaması olunca özele qittik alttan bakınca doktorun eline düştü birsürü kan ablama ilaç verdi kullan dedi parcalar düşmesse kürtaj olucan dedi cok üzüldüm 

2 Cevaplar

0 oy
(46 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun üzüldüm wala rabbim tekrar nasip etsin hamile olmayı sağlıklı bisekilde kucağına alır inşallah 
-Reklam-
0 oy
(8,061 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun vardır bundada bir hayır mutlaka canım öyle düşünelim 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 171 göst.
0 oy
2 cevap 292 göst.
13 Aralık 2024 Diğer kategorisinde Ebru yilmaz (396 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 173 göst.
0 oy
25 cevap 1,057 göst.
27 Mart 2026 Aile & Aşk kategorisinde Esmer ghh (275 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,374 soru

24,668,351 cevap

367,122 kullanıcı

...