KIZLAR GENELLİKLE İKİ KIZI OLANLAR DAHA İYİ BİLİR.
KİZ BEBEKLERİ OLANLAR GEBELİKTE (ÖZELLİKLE BAŞLARINDA) NASIL BELİRTİLERİNİZ OLDU?
mide bulantisi felaket coktu guzel koku kotu koku hepsine bulaniyodum kizda bulanti cok olur derler. ben eksiyi isteyerek yemedim bulantiyi kessin diye yiyodum . birde kasıklarim cok agriyodu cok duygusallasmistim bi kere belgesel izlerken onu neden yedi daha minicikti annesi uzulur diye iki saat agladim
1,512,221 soru
24,666,412 cevap
367,006 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın