0 oy
891 göst.
Diğer kategorisinde (8,858 puan) tarafından
Ben genelde kola içiyorum onu içmesem için sogmuyo gnu hissediyorum bazende ayran 

18 Cevaplar

+3 oy
tarafından
Çeşme suyu.......
tarafından
:-D:-D
(22,058 puan) tarafından
Puhahaahah sesli güldüm:DddddDddddd
tarafından
Ahahahahah
(2,142 puan) tarafından
++++ ladim la:)))
tarafından
Sagol canim benim:-D
-Reklam-
0 oy
(3,856 puan) tarafından
Nazo❤️ ama limonlu 
(276 puan) tarafından
Nazonun hepsinden icerim ben eksik olmaz
(8,858 puan) tarafından
Hmmm ben hiç içmiyorum denemedim  amaca şok markette varmidir  deneyim  bi
(3,856 puan) tarafından
Benım bulunduğum ilde kı şok ta var canım. Hepsı guzel oluyor hepsını içiyorum nazonun ama  limonlusunu daha cok seviyorum limonata gibi tat verdıgı ıcın.
(8,858 puan) tarafından
Anladım canım bana en yakın şuan için şok market o yüzden orayı sordum tskederim
0 oy
(19,320 puan) tarafından

Çayyy :)         

(8,858 puan) tarafından
Yaa çay bana sıcaklitan  başka bisey vermiyo cok sıcakliyorum
(19,320 puan) tarafından
Ben seviyorum ya , sabah kahvaltıda demleyip akşama kadar gidip gelip içiyorum.
(8,858 puan) tarafından
Inanirmisin ben hiç çay demlemıyorum  esimde bende sevmiyoruz
(19,320 puan) tarafından
Çaysız hayat düşünemiyorum :D
0 oy
(187,414 puan) tarafından

Vişneli maden suyu :D

(8,858 puan) tarafından
Off en sevdigim  en bi sevdigimde  limonlu maden suyu
0 oy
(3,138 puan) tarafından

Suuuuu:D             

(8,858 puan) tarafından
Ne güzel canım keşke benimde şu aliskanligim  olsa ama yok
(3,138 puan) tarafından
Günde 4 lt gidiyor vala
0 oy
(14,062 puan) tarafından
Bizim yaz bitti evimiz çok soğuk ☹
(8,858 puan) tarafından
Aa hangi şehir canim
(14,062 puan) tarafından
Ağrı doğubayazıt canım ⚘
(8,858 puan) tarafından
Hmm anladim canim
0 oy
tarafından
Soğuk su hemde lıkır lıkır:)))
(8,858 puan) tarafından
Yazbaşladı baslayali  hiç soğuk su içmedim dişlerimi  sızlatir  hep
0 oy
tarafından
Vişne suyu limonata kendim yapiyorum sade soda ayran yogurt kendi emeğim hep olur afiyet olsun canim 
(8,858 puan) tarafından
Saol canım sanada afiyet olsun benimde dolapta vişne varda şimdiden içmeye başlarsak kışın kaliriz
tarafından
Ben çok aldim canim çocuklar alışınca istiyorlar
0 oy
(487 puan) tarafından
Bir tek hazır Su içerim çay kahwe kola fanta gazoz soda falan hiç içmem
(8,858 puan) tarafından
Neden canimmm
(487 puan) tarafından
Yani asitli şeyler içemiyorum midemden rahatsızım çay kahveyi de 5 6 şekerle içiyorum o yüzden hiç içmesem saglıgım için daha iyi diye düşünüyorum
tarafından
Mersinli bici bici demi yemen "D
(487 puan) tarafından
Buzunu sewerim ama o yumuşak bici bicisini sevmem ☺️☺️
tarafından
") olsa şimdi yok dimem "D VALLA yerdim buz gibi ben pek severim
0 oy
tarafından
Kendi yaptığım limonata meyve suyu içiyorum kola falan almıyoruz 
0 oy
tarafından
Bende asitli severim ama hamilelikten dolayı sade soda içiyorum hep 
0 oy
(64,931 puan) tarafından
su ☺️☺️ kola cok cok sekerli geliyo
(8,858 puan) tarafından
Valla helal olsun nasıl içmeden duruyosunuz
(64,931 puan) tarafından
kola mi sekerli geliyo canim sodayida sade icerim
0 oy
(97 puan) tarafından
Soğuk çay fiftea :)
(8,858 puan) tarafından
Afiyet olsun
0 oy
(549 puan) tarafından
Sade soda olabılr 
(8,858 puan) tarafından
Afiyet olsun
0 oy
tarafından
Elma suyu a101deki çok seviyoruz
0 oy
(8,779 puan) tarafından

Gun icinde sinirlenmek icin ne icersiniz okuyom su anda sinir oldumdan galiba :D

(8,858 puan) tarafından
Hmm neden sinirlisin ki
(8,779 puan) tarafından
Son postuma bak kuzumm bir garip pankart meselesi ☺☺
(8,858 puan) tarafından
Yaa evert gormustummm
0 oy
(49,836 puan) tarafından

KOLAAAA :woot:


hemide pepsii:D


0 oy
tarafından
Soğuk su 

Fruko 

Çilekli soda

İlgili sorular

+1 oy
5 cevap 409 göst.
3 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Eymen kuşum (8,858 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 742 göst.
24 Eylül 2020 Diğer kategorisinde Bi prenses annesi (682 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 496 göst.
0 oy
3 cevap 389 göst.
24 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde Hicrannn (2,385 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...