Kızlar 444 17 88 ı arıyorum açmıyorlar demiştim ya. Actilar sonunda .
Para ödemesi yoktur dediler. Herkes alıyor ben neden alamıyorum ki:=(
Çok enteresan bu pandemi parasi olayı.
Bir kez başvurdum hemen cıktı.
Ikinciye başvurmadgm halde cıktı geçen.
Sigortalı ve calisan biriyim aslında
1,512,559 soru
24,670,818 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın