0 oy
858 göst.
Diğer kategorisinde (5,575 puan) tarafından

image

Benim yemek pişirme saati☺sizler napıyonuz hanimlar⚘

8 Cevaplar

0 oy
tarafından

image

3.kutu ayranı ıcıyorum canım cok cektı be :angel:
(5,575 puan) tarafından
Kiz karnını agritir çok içme :D bide yoğurdu kendin mayala hazır kullanma sen hamilesin bebişim⚘
tarafından
Kuzum samsuna geldim ya izne geldik burda sutcu bulamadım komsum dan alıyordum ınegı dogum etmıs satmıyor napım :(
(5,575 puan) tarafından
Ha anladim canim aynen doğum yapınca kendi yavrusuna anca yeter sütü biraz büyüyunce gene satarlar ama
tarafından
O zamana giderim Trabzona kuzum 20 gun hazır devam baktım yavrusuna cok tatlı ama :))
-Reklam-
0 oy
(2,848 puan) tarafından
Cocugu sallıyorum yemeğim pişti bi çay keyfi yapacaktım oglan uyandi azcik da uyutuyorum 
(5,575 puan) tarafından
Ayyy tam keyif yapacakken çocuk uyanmasindan nefret ederim :D
(2,848 puan) tarafından
Bnde napiyim cani saolsun
0 oy
tarafından

Kahvaltı yaptık mutfağı toplicam . :)

(5,575 puan) tarafından
Kolay gelsin canim ☺
0 oy
tarafından

Amasyadan elma geldi sıkıldım agzım boş durmasın bari didim

image

(5,575 puan) tarafından
Ohh miss afiyet olsun donunda güzelmiş kiz ahahha :D
0 oy
(15,126 puan) tarafından

2 dk uzandım Yarabbim sana şükürler olsun :D

(5,575 puan) tarafından
Aa açılınca hepsi mi açılıyor yani fon falan :D
(15,126 puan) tarafından
Evet ama tül gibi oluyo ☺️ nette daha iyi anlatır ben bu kadar becerdim anlatmayı :D
(5,575 puan) tarafından
Ahahha ben gene anlamadım da neyse onu nasil temizliyon kiz en iyisi makinede bol köpüklü yikanabilen perde bence benim bi mutfak da stor perde var onu bile kara kara düşünüyorum nasıl yikasam diye :D evin cok güzelmiş canim Güle güle kullan
(15,126 puan) tarafından
Makinada da yıkanıyor ☺️☺️
https://youtu.be/xEnBaFLF79I
(15,126 puan) tarafından
Tesekkür ederim
0 oy
tarafından
..................
tarafından
Ye teyzosu  )))
(15,126 puan) tarafından
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
tarafından
♡♡♡♡♡♡
(5,575 puan) tarafından
Allahim kurban olurummmm icim eridi❤
tarafından
Sagol teyzosuu  :)))
0 oy
(1,594 puan) tarafından
Kızımı sallıyorum 

Kolay gelsin bereketli olsun canım 
(5,575 puan) tarafından
Sağol canim sanada kolay gelsin ☺
0 oy
tarafından
Oğluma halay açtım karnımda halay çekıo onu izliyorum çok seviyo davul zurna sesini:) :) :) :) 
(5,575 puan) tarafından
Ahahhaa yok artık karnında mi halay çekiyor :D
tarafından
Evet :) görsen çok komik olyr adam halay sevıo anası gbi oynak olacak :) davul zurna sesi duymasın :)

İlgili sorular

0 oy
23 cevap 2,141 göst.
26 Haziran 2020 Diğer kategorisinde Hayalperestbirealist (3,033 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 591 göst.
4 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Cetineylul317 (1,266 puan) tarafından soruldu
+3 oy
24 cevap 1,356 göst.
0 oy
8 cevap 551 göst.
22 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Tombul yanak (3,549 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,586 soru

24,671,101 cevap

367,265 kullanıcı

...