Bu insanoğlu boş boş konuşmaya ne kadar meraklı,
İlakki başlarına gelince mi halden anlayacaklar insanı, neden empati kurmak yerine eleştiri, ve saldırgan davranırlar ki...
Büyüklük göstereceklerine, cahillik sergilemeye devam etsinler...
Geçmiş olsun bilmiyordum bebeğinin kuvezde olduğunu. Millet konuşuyor. İnan ki dışarı cikmasan bu seferde dışarı çıkmıyor derler. Yani yeter ki kötü niyetli olsun insan. Diyecek üzecek birşey bulur. Boşver kendine iyi gelen şeyleri var. Bebeğinin mutlu ve sütlü bir anneye ihtiyacı var
1,512,653 soru
24,671,890 cevap
367,297 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın